• WITAJCIE MIESZKAŃCY!
  • O NAS
  • FORMULARZ KONTAKTOWY
email
  • AKTUALNOŚCI
  • INFORMACJE
    • Informacje o godzinach pracy SM
    • Dokumenty, regulaminy, pisma
    • Część uchwał z 2014 – 2015 r
    • Budynki, tereny, zasoby, hipoteki – stan prawny
    • Lista gruntów kupionych przez SM Śródmieście od UM Łódź
    • Akademik przy Wigury 7a
  • PORADY / PRAWO
    • Wpisy z kategorii porady – prawo
    • LIKWIDACJA czy UPADŁOŚĆ – co jest lepsze?
    • Różnice między spółdzielnią a wspólnotą
    • Jak odpowiadamy za długi
      • Jaka jest odpowiedzialność członka spółdzielni mieszkaniowej za jej długi?
      • Członkowie nie płacą każdego długu spółdzielni
      • Odpowiedzialność członka spółdzielni mieszkaniowej za jej długi
    • Przydatne linki
  • Z ZEWNĄTRZ
    • MEDIA INFORMUJĄ
    • PIOTRKOWSKA235 informuje
    • URZĄD MIASTA INFORMUJE
  • Fotogalerie
  • Regulamin komentowania

KOMUNIKAT DOT. ZEBRANIA PRZEDSTAWICIELI SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ „ŚRÓDMIEŚCIE”

Posted On 04 Kwi 2016
By : mySrodmiescie
Comments: 80
Tag: informacje, statut, Zebranie przedstawicieli

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Śródmieście” w upadłości likwidacyjnej informuje o czasie, miejscu i porządku obrad Zebrania Przedstawicieli Spółdzielni Mieszkaniowej „Śródmieście”w upadłości likwidacyjnej.

Pliki PDF do pobrania:

  • KOMUNIKAT DOT. ZEBRANIA PRZEDSTAWICIELI SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ ŚRÓDMIEŚCIE – PDF

 

Poniżej zamieszczamy propozycje poprawek do projektu Statutu w formie elektronicznej, opóźnienie opublikowania wspomnianych wcześniej poprawek wynika z problemów technicznych na serwerze. Za opóźnienie przepraszamy!

  • PROPOZYCJE POPRAWEK DO PROJEKTU STATUTU Z 8 II 2016 R – PDF

 

CCF20160324_0001-page-001-718x1024

 

mySrodmiescie
About the Author
/// Pomóżmy samym sobie, bo nikt inny tego za nas nie zrobi.
    Previous Story

    TERMINY ZEBRAŃ GRUP CZŁONKOWSKICH

    Next Story

    Kontynuacja Zebrania Przedstawicieli: 10 maja 2016

    Related Posts

    101

    Kontynuacja Zebrania Przedstawicieli: 10 maja 2016

    Posted On 25 Kwi 2016
    , By mySrodmiescie
    31

    TERMINY ZEBRAŃ GRUP CZŁONKOWSKICH

    Posted On 13 Lut 2016
    , By mySrodmiescie
    18

    INFORMACJA O ZADŁUŻENIU POSZCZEGÓLNYCH NIERUCHOMOŚCI

    Posted On 07 Lut 2016
    , By mySrodmiescie

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/a4klient/ftp/mysrodmiescie/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 399

    80 Comments

    1. Avatar
      aga 25 kwietnia 2016 at 19:46
      6
      1

      Kiedy RN przegłosowała upadłość układową? Jaka jest treść uchwały, oraz jak głosowali Przedstawiciele (ilość głosów – za i -przeciw)?

      • Avatar
        Elżbieta Kempińska 25 kwietnia 2016 at 22:15
        6
        0

        Rada zagłosowała,a raczej zadecydowała za przedstawicieli i za nas.

        • Avatar
          Andrzej 25 kwietnia 2016 at 22:39
          3
          0

          Niestety ale sami wybraliśmy tych przedstawicieli.

        • Avatar
          kawa 25 kwietnia 2016 at 22:48
          1
          0

          W tej sprawie wypowiadała się tylko Rada.Przedstawiciele nie głosowali.Jak wiesz mamy mieszaną radę i mieszanych przedstawicieli.

        • Avatar
          Andrzej 25 kwietnia 2016 at 23:42
          2
          0

          Czy Rada była wybierana z Przedstawicieli ?

      • Avatar
        kawa 25 kwietnia 2016 at 23:05
        3
        0

        Oj aga, Ty byś chciała wszystko wiedzieć.Znać treść uchwały ,kto jak głosował.? Rada się tylko przychylała do wniosku Syndyka. Jeszcze wtedy byli na kolanach.Potem się pogorszyło, jak chcieli wymienić Prezesa,a nie było kasy dla nowego .Musieli więc wrócić do opcji Syndyka i tak w kółko. Podstawówka, mówię wam podstawówka.

    2. Avatar
      Annabyl 25 kwietnia 2016 at 18:45
      10
      0

      Dawno nie zaglądałam na stronę. Emocje jak zwykle duże. Informacja dla spółdzielców nt. Zebrania przedstawicieli z Radą Nadzorczą: podstawowym pkt było przyjęcie lub odrzucenie poprawek zgłoszonych przez grupy członkowskie do nowego Statutu Spółdzielni . Było ich sporo, a niezbyt fortunne opracowanie ich wykazu przyczyniło sie do długiego procedowania. Co ciekawe, jako ostatni pkt programu umieszczono głosowanie nad uchwałą dotyczącą zgody przedstawicieli na sprzedaż garażu wielopoziomowego. Było juz bardzo późno, ludzie byli zmęczeni. Wyjaśnienia, jakie w tej sprawie przedstawiono nie były zadowalające, nie brzmiały przekonująco.RN przegłosowała juz upadłość układową. Pytanie tylko, kto ich do tego upoważnił? Czy temat ten był procedowania na zebraniach grup członkowskich? NIE. Jako niezmiernie ważny dla nas, spółdzielców powinien być najpierw poddany pod głosowanie na grupach, a potem w oparciu o zebrane wyniki mozna przyjmować uchwałę w tej sprawie. Nic takiego nie miało miejsca i to pokazuje nie najlepsze praktyki nowej RN. Efekt nocnego zachęcania przedstawicieli do głosowania ws sprzedaży garażu był taki, że zebranie zostało….zawieszone. Tak, przedstawiciele nie zgodzili się głosować tak istotnego tematu bez przedstawienia go wszystkim członkom spółdzielni. To nasz wspólny majątek, to my spółdzielcy Mamy zostać obarczeni spłatą długów. Lada chwila zostaną wywieszone terminy zebrań grup członkowskich. I tu apel: przyjdźcie jak najliczniej na te zebrania. To nasza jedyna szansa, żeby zabrać głos ws garażu. Niech nikt, kto nie przyjdzie i nie zagłosuje za sprzedażą lub przeciw niej nie mowi potem, że ktoś manipuluje, kręci, załatwia jakieś tajne interesy bez jego wiedzy! To obowiązek i należy go spełnić. Sytuacja nasza jest nie do pozazdroszczenia, ale nie trzeba jej podsycać niedomówieniach czy tez zwykłymi kłamstwami. Na koniec tytułem wyjaśnienia: na zebranie przedstawicieli najpierw wpuszczano przedstawicieli, a potem chętnych spółdzielców. Nie było powodu do robienia zamieszania, tym bardziej, ze grupa chętnych liczyła tylko kilka osób.

    3. Avatar
      Grzegorz P235 24 kwietnia 2016 at 15:50
      8
      0

      Zjawiłem się ponownie po okresie emigracji. Gdzie rozliczenie stawek. W zeszłym roku były już w marcu a dziś co? JAJCO! Żadnej informacji ! Co tu się do wafla dzieje ? Czuję przez gacie, że syndyk, Zarząd i RN robią mnie w bambuco!!! Zero informacji – dlaczego w zeszłym roku były te dane a dziś nic!!! Może o czymś nie wiem. Sąsiad mi mówił, że nowy program za 200 tysi kupuli a informacji „0”.K…wa co tu się dzieje? Raptem po 6 miesiącach wracam i marazm nic nie wiem i nic nie robią a kasę biorą za pełnione funkcje. To ja po to za… lam po 10 godzin za granicą żeby taką hołotę utrzymywać!!! RN weźcie się do roboty!!!

      • Avatar
        Elżbieta Kempińska 24 kwietnia 2016 at 16:54
        9
        1

        90 dni już minęło .
        Zgodnie z nowym REGULAMINEM Rozliczania kosztów dostawy ciepła do budynków i dokonywania rozliczeń z użytkownikami lokali za centralne ogrzewanie i podgrzanie wody użytkowej w Spółdzielni Mieszkaniowej „Śródmieście” w Łodzi w upadłości likwidacyjnej -Rozdział IV punkt 1,Różnica między rzeczywistymi kosztami stałymi zakupu ciepła na ogrzewania lokali i podgrzewania wody oraz kosztami zmiennymi dla ogrzewania lokali a przychodami z zaliczkowych opłat na ich pokrycie podlega rozliczeniu z użytkownikami lokali w terminie 90 dni po upływie okresu rozliczeniowego. Wnosimy o rozliczenie w/w zaliczek na centralne ogrzewanie.

        • Avatar
          Andrzej 24 kwietnia 2016 at 19:55
          6
          0

          Możesz jedynie napisać skargę na syndyka do pani sędzi komisarz.

    4. Avatar
      Martino 24 kwietnia 2016 at 14:27
      8
      0

      Czyli mieszkańcy(jelenie) nie przeszkadzać, bo pan syndyczyna ma plan…jak nam dług rozłożyć na 15-20 lat i se to spłacicie i po sprawie !!! Metoda po cichutku po malutku robimy swoje. TO MY MIESZKAŃCY DZIĘKUJEMY – WOLIMY zwykłą UPADŁOŚĆ a układać to sie proszę z Syndykiem, który nic nie ma sensownego do zaoferowania nam mieszkańcom !!!!

    5. Avatar
      aga 24 kwietnia 2016 at 13:35
      8
      0

      Ja również dziękuję Pani Elżbiecie Kempińskiej za odpowiedź na moje pytanie dotyczące zebrania w dniu 25.04.br.Niezrozumiały jest dla mnie fakt,że nikt z naszych Przedstawicieli biorących udział w zebraniu nie poczuł się zobowiązany do przekazania informacji.
      W pełni popieram stanowisko @ Lokatora w sprawie polityki wobec Nas- odżyły najgorsze praktyki z przeszłości, które jeszcze nie tak dawno również przez naszych obecnych Przedstawicieli były kwestionowane. Interesują mnie też sprawy : – czy na najbliższych zebraniach Syndyk i Zarząd podadzą wiarygodną informację odnośnie aktualnego zadłużenia Spółdzielni ( co pozwoli na ocenę wyboru opcji upadłości),
      – czy dopuszczalna jest sytuacja organizowania przez Przedstawicieli Spółdzielni
      tajnych zebrań.

    6. Avatar
      LOKATOR 24 kwietnia 2016 at 12:14
      10
      0

      Podziękowania dla Pani Elżbiety za obszerną notatkę z „obrad”.

      My właściciele mieszkań, płatnicy doczekaliśmy się kontynuacji „polityki” wobec Nas. Słowa które chciałbym przytoczyć….
      zebranie, policja, ochrona, nie wpuszczanie na salę, tajne posiedzenie…

      Co to jest??? Widać że Manhattan to naprawdę DOJNA KROWA i wiele osób za wszelką cenę chce mieć udział w korycie zarówno teraz jak i w przyszłości. Charytatywnie w trosce o nasze dobro to możemy sobie wpisać w „koncert życzeń”.

      Jedyna opcja która uwolni nas Mieszkańców od tego SYFU i KRĘTACZY to upadłość i małe wspólnoty.

      Tym bardziej że serwisu teraz już nie potrzebujemy technicznego bo większość firm ubezpieczeniowych oferuje pakiety assistance w zakresie energetyki, ciepłownictwa i hydrauliki.

      Tę MAFIĘ należy rozgonić.

    7. Avatar
      Elżbieta Kempińska 24 kwietnia 2016 at 10:09
      5
      0

      Dziękuję za podpisanie Regulaminów umieszczonych na stronie.W dalszym ciągu uprzejmie proszę o prawidłowe określenie Aneksu Nr 1 z dnia 23.II.2016 r.,Jest to Aneks do Regulaminu rozliczania przychodów i kosztów ……. ,a nie jak podano w Komunikacie do Regulaminu Komisji Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi.

    8. Avatar
      Elżbieta Kempińska 24 kwietnia 2016 at 09:47
      7
      0

      Prosimy Komisję Statutową Rady Nadzorczej o zamieszczenie na Oficjalnej Stronie SM tekstu statutu zatwierdzonego przez Zebranie Przedstawicieli w dniu 15.04.2016 r. ,Sprawozdania z Zebrania Przedstawicieli z dnia 15 .04.2016 r. listy obecności przedstawicieli obecnych na tym zebraniu .

    9. Avatar
      aga 22 kwietnia 2016 at 12:12
      7
      0

      Czy zebranie Przedstawicieli w dniu 15.04.br.odbyło się?
      Jeśli tak – jakie są ustalenia i gdzie można zapoznać się ze sprawozdaniem.
      Program przewidywał bardzo istotne sprawy – brak informacji do dnia dzisiejszego sugeruje że zostały ona utajniona.

      • Avatar
        Elżbieta Kempińska 23 kwietnia 2016 at 13:21
        8
        0

        Tak ,dnia 15.04.2016 r. odbyło się Zebranie Przedstawicieli ,na którym byłam obecna od początku do końca, to znaczy do godz.1:00 rano. Otóż na zebranie ,już o godzinie 17:00 wpuszczała ochrona. OK mamy ochronę ,płacimy ,niech pracują.Była również Policja,która interesowała się jednym z mieszkańców. Przybyła również Pani A.Wojciechowska,która nie została wpuszczona na salę obrad ,zresztą podobnie jak my wszyscy /około 20 osób/. Poinformowano nas ,że to ze względu na bezpieczeństwo .Na skutek interwencji Członka Zarządu uzyskaliśmy informację ,że po odliczeniu się wszystkich przedstawicieli ,około 15 osób zostanie wpuszczonych na salę.
        W końcu weszliśmy.To jest fatalne miejsce na zebrania ,jak Państwo wiecie ,filary przesłaniają albo obraz stołu prezydialnego, albo pobocznych stołów ,przy których siedział Zarząd .Na zebranie ,zaproszeni lub wynajęci byli trzej prawnicy.Szkoda ,że tylko jeden z nich wypowiadał się kompetentnie .Drugi korzystał wyłącznie z laptopa ,szukając właściwej odpowiedzi na zadawane pytania przez przedstawicieli.Natomiast trzeci prawnik ,to prawnik Syndyka ,raczej mało się udzielał .Jednym z punktów Porządku Obrad była sprawa nowego Statutu .Pytania w tej sprawie były kierowane do Przewodniczącej Komisji Statutowej. No cóż statut jak statut.Przeczytacie Państwo nową wersję tekstu jednolitego to sami ocenicie. Ja mam poważne zastrzeżenia do par.111 Statutu ,który brzmi 1. Kadencja Rady Nadzorczej wybranych na Zebraniu Przedstawicieli w dniu 26 czerwca 2015 roku., z zastrzeżeniem ust.2 ,trwa trzy lata ,do Walnego Zgromadzenia w 2018 r. zwołanego w trybie par. 27 ust. 1 Statutu . 2. W przypadku wygaśnięcia mandatu członka Rady przed upływem kadencji , o czym mowa w par.40 ust.2 Statutu,najbliższe Walne uzupełni skład Rady do liczby członków określonej w par.38 ust.1, wybierając innego członka do końca kadencji. Drugim ,ciekawym punktem zebrania była Uchwała w sprawie sprzedaży garażu .Bardzo konkretne i rzeczowe pytania na ten temat , zadawali Przedstawiciele z ul.ul. Piotrkowskiej 204/210 , Sienkiewicza 101/109 .Piotrkowskiej 235 i Piłsudskiego 7. Natomiast lakonicznie i zbyt emocjonalnie /to moje zdanie/ udzielał odpowiedzi oddelegowany do Zarządu członek Rady Nadzorczej .Przygotowana przez Zarząd Uchwała w sprawie garażu ,nie była przedmiotem obrad grup członkowskich , nie była nawet zaopiniowana przez radę ,a znalazła się w Prządku Obrad Zebrania Przedstawicieli.Uchwała ta zawierała jedynie numery trzech działek bez określenia wielkości ,szczegółowego położenia działek , nie było informacji ,jakie garaż generuje zyski miesięczne ,jakie są koszty utrzymania garażu .Tłumaczenia były zdawkowe ,bo wszystko jest tajne ,biznes lubi ciszę.
        Ale to my mieszkańcy będziemy spłacać długi , a wcześniej spłacaliśmy odsetki od kredytów .
        Cóż to za tajemnice ? Wszyscy wiedzą jak się oblicza wartość garażu , czynsz miesięczny wszystkich stanowisk x 12 m-cy x 10 lat. Największy niepokój wzbudza zawsze brak wiedzy ,a z tego rodzą różne plotki ,które są gorsze od prawdy ,bo żyją własnym życiem.
        Dnia 19 .04.2016 r. odbyło się kolejne Zebranie Przedstawicieli ,ale już TAJNE !!. Droga władzo , taka sytuacja jest nie do zaakceptowania .My się cofamy do poziomu starej Rady i Starego Zarządu. W wyniku tych dwóch zebrań , ustalono ,że powinny się odbyć zebrania grup członkowskich w sprawie garażu. Jak postanowiono tak zrobiono.Od 28.042016 rozpoczną się zebrania grup członkowskich po dwa zebrania w jednym dniu .Możemy tylko uchwalić wnioski do Zebrania Przedstawicieli .Zebranie V Grupy Piłsudskiego 7 odbędzie się dnia 5.05.2016 r.o godz. 17.00.

        • Avatar
          Pankracy 23 kwietnia 2016 at 22:23
          8
          0

          Bardzo miło słyszeć, że w związku z nowym statutem mieszkańcy zostaną uwolnieni od ciężaru wyboru nowego składu Rady Nadzorczej. W ogóle już od dłuższego czasu widać że „Nowa” Rada Nadzorcza kontynuuje tradycje „Starej” i dba o błogi stan nieświadomości mieszkańców. Wystarczy płacić grzecznie czynsz i niczym się nie interesować. Nawet na Zebranie Przedstawicieli nie warto przychodzić, bo dla dobra mieszkańców liczba miejsc jest ściśle ograniczona.

          Niestety czy Rada tego chce czy nie, taki styl pracy każe kwestionować jej motywy i stawia ją niebezpiecznie blisko Starej Rady, okradającej niepostrzeżenie Spółdzielnie ręka w rękę w Prezesem.

        • Avatar
          Elżbieta Kempińska 25 kwietnia 2016 at 10:44
          8
          1

          Największą stratą dla nas jest zniechęcenie członków do wspólnego działania dla naszego wspólnego dobra . O to samo chodziło p.Prezesowi. Frekwencja na ZGCz była żadna.Ludzie są zniechęceni zachowaniem Syndyka ,Rady Nadzorczej i Zarządu.Sprawa garażu jest tego wybitnym przykładem.I nie chodzi o to ,czy punkt w sprawie garażu powinien być wpisany do Porządku Obrad ZP, czy nie powinien być wpisany,czy można było przerwać obrady do momentu ,którego nikt nie był w stanie bliżej określić,czy nie można było przerwać obrad ,a było to odstąpienie od realizacji przyjętego przez ZP porządku obrad.
          Przede wszystkim chodzi o to ,że ten GARAŻ TO NASZ WSPÓLNY MAJĄTEK ,po raz drugi podkreślam ,że spłacaliśmy wszyscy odsetki od kredytu ,ponieśliśmy koszty projektów ,prze wiele lat ,nawet wtedy,kiedy garaż już był w najmie ponosiliśmy koszty energii elektrycznej ,bo nikt z Rady nie potrafił dopilnować tego do czego był powołany.
          Jestem rozczarowana Droga Rado ,ponieważ kolejny raz członkowie spółdzielni i ja zostaliśmy potraktowani lekceważąco.Nie jesteśmy „hołotą” jak określał nas były prezes .Jesteśmy ludżmy myślącymi.
          Nie wiem jak inni ,ale ja będę patrzyła na to co robicie .
          Bez szczegółowego ,merytorycznego przedstawienia planu sprzedaży garażu ,nie możecie go sprzedać . W końcu to nasza własność. Przynajmniej niektórzy z nas są współwłaścicielami majątku spółdzielni!! Mamy prawo bez pośrednictwa przedstawicieli znać szczegóły planów sprzedaży garażu.

        • Avatar
          LOKATOR 25 kwietnia 2016 at 12:36
          6
          1

          Pani Elżbieto podziwiam Pani konsekwencję i siły na walenie głową w mur. Myślę że problem jest szerszy. Zwyczajnie my Polacy się nie lubimy, nie szanujemy czego dowodem jest ogólna sytuacja społeczna. Każdy na każdego szczeka tutaj na forum, a kultury w windzie która jedzie 20 pięter nie doświadczysz. Wszyscy są mądrzejsi, Ci do mają inne poglądy to moherowe berety, a do konkretnej roboty nikogo. I na tym wyrastają takie pasożyty czyt. wazeliniarze – etatowi pracownicy administracji SM, klakierzy Pana Syndyka. Jest praca, jest kasa i reszta niech spier… Trzymam za Panią kciuki.

        • Avatar
          Elżbieta Kempińska 25 kwietnia 2016 at 19:41
          6
          1

          Lokatorze dziękuję ,ze Pan mnie wspiera .Konsekwencji nauczyłam się prowadząc firmę przez 25 lat .I tak waliłam głową w mur ,że pokonałam wszystkie przeciwności jakie stanęły na mojej drodze ,nauczyłam się ,że nie wolno odpuszczać .To doświadczenie bardzo się przydaje.Jeżeli tym co piszemy na temat spółdzielni, zachęcimy i zainteresujemy choć 5 osób to będzie nas siedmioro. Żałuję tylko jednego ,że kolejny raz rozpoczynamy pracę od podstaw. Kciuki się przydadzą ,bo nie zrezygnuję .

    10. Avatar
      AAndrzej 21 kwietnia 2016 at 23:17
      6
      0

      Potwierdzenia tematu Michała można szukać w wyszukiwarce Ministerstwo Sprawiedliwości „Lista osób posiadających licencję doradcy restrukturyzacyjnego” -tam adres naszego syndyka Imię Nazwisko Numer licencji Data uzyskania licencji Adres Kod pocztowy Miasto Numery telef.

      1. Dariusz Jędrzejewski 2008.10.24 ul. Wigury 15 90-302 Łódź (42) 201 18 18, 201 18 19

      • Avatar
        I 22 kwietnia 2016 at 14:16
        1
        0

        Fajnie ze to znalazłeś ja wchodziłam i się nie wyświetlałao.Dzięki

      • Avatar
        I 22 kwietnia 2016 at 14:21
        0
        0

        A kim był Syndyk przed 2008r?

        • Avatar
          Michał 22 kwietnia 2016 at 20:09
          4
          0

          Supersyndykiem chyba.

          http://wiadomosci.wp.pl/kat,9922,title,Upadlosc-mila-kieszeni-syndyka,wid,4920403,wiadomosc.html?ticaid=116e14

        • Avatar
          AANDRZEJ 22 kwietnia 2016 at 23:46
          3
          0

          http://www.esyndyk.pl/?pid=law.syndycy
          Dariusz Jędrzejewski
          Licencja numer 1 z dnia 2008-10-24
          ul. Gubałówka10, 92-116 Łódź
          Telefon 694 028 988

      • Avatar
        Ewa 23 kwietnia 2016 at 09:51
        5
        0

        Każdy Syndyk ,kiedy wchodzi do określonej w postanowieniu Sądu firmy w upadłości ,to w tym miejscu ma swoje biuro związane z tą upadłością.Z tego co wiem Syndycy mają swoje kancelarie,ale to wcale nie znaczy ,że muszą mieć. Syndyk ma jedno biuro w budynku ,gdzie znajduje się księgowość ,a drugie biuro posiada w budynku na I piętrze ,gdzie znajduje się administracja. Można przyjąć ,że całe I piętro zajęte jest na potrzeby drugiego biura syndyka .Moim zdaniem , należy sprawdzić : jaką powierzchnię Syndyk wynajmuje od nas lub zajmuje na swoje biuro ,za ile ,czy ma zamontowany licznik poboru prądu ,wody ,ilu pracowników zatrudnia na potrzeby naszej spółdzielni ,ilu pracowników pracuje dla innych upadłości.Przynajmniej wiadomo dlaczego Rada Nadzorcza ma swoją siedzibę w piwnicznej izbie.Bo to ,że pod naszym adresem Syndyk załatwia sprawy innych upadłości ,to fakt.Potrzebna jest tylko odpowiedż na szczegółowe pytania.

        • Avatar
          I 23 kwietnia 2016 at 19:24
          4
          0

          Skoro my mamy płacić podwójnie za korytarze to kasa z wynajmu biura syndyka tez nam się przyda.

        • Avatar
          Ewa 23 kwietnia 2016 at 19:43
          0
          1

          Nie należy tylko mylić ,biura Syndyka związanego z upadłą Spółdzielnią ,z drugim biurem Syndyka związanym z innymi upadłościami.Czy ten miszmasz to struktura organizacyjna spółdzielni ,którą zatwierdziła Rada Nadzorcza ?

    11. Avatar
      LOKATOR 21 kwietnia 2016 at 16:33
      10
      5

      Nic się nie zmieniło… a ile czasu minęło? dwa lata?

      1. Syndyk & Przyjaciele (czyt. administracja) robią co chcą i jak chcą (za nasze pieniądze)
      2. Rada z „wyboru” – gdzie i co zrobiła w zakresie takim że jako mieszkańcy to odczuliśmy?
      3. Czynsz bez zmian
      4. Parking – dalej walą nas w d…. finansowo
      5. Portierów wyrzucili powołując rzekomą firmę do ochronny, czy ktoś ich widział na osiedlu? za 55 zł miałem kogoś na dole non stop, a teraz wywalam 12 zł w nicość
      6. Żałosne pojemniki na segregację śmieci sprowadziły nas do wizerunku syfu panującego w obozach dla uchodźców
      7. Wisienka na torcie pt. UPADŁOŚĆ UKŁADOWA wbrew wszystkim

      Jakże prorocze były słowa Agnieszki Wojciechowskiej….

      Większość osób już nawet tutaj przestało się wypowiadać bo:
      1. dostawał wpier… jak nie poszło po linii 12 mieszkańców którzy zdominowali to formu
      2. szkoda czasu forum swoje życie swoje, takie pisanie do ściany

      I tak znaleźliśmy się w czarnej d… po 2 latach dokładnie takiej samej jak wcześniej tyle że należy ona do Syndyka, a nie Prezia Dyducha. Tyle w temacie.

      • Avatar
        t.krzeszewski 21 kwietnia 2016 at 23:27
        1
        3

        Sama prawda. Niestety smutna prawda. Dodajmy tylko tyle ze Diducha stwarzal przynajmniej pozory. I nie było takiego śmietnika wokół blokow. I była jakaś nadzieja na zmianę na lepsze. Dziś tylko uciekać. Syf i tyle.

    12. Avatar
      I 20 kwietnia 2016 at 15:19
      8
      1

      Syndyk na stronie Syndyków jako nieliczny nie podaje adresu ani telefonu, inni jakoś się nie ukrywają, syndyk nie ma biura, podaje kod poczztowy z którego wynika, że biurem jest nasza Spółdzielnia. Ciekawę ile nam płaci za wynajem idąc jego metodą to powinno być dużo.
      On „Wielki Syndyk” a biuro w teczce.Żenada.

    13. Avatar
      Michał 20 kwietnia 2016 at 09:37
      13
      0

      Syndyk nie tylko SM Śródmieście. Następujące wątpliwości:
      Syndyk wykonując swoje zadania nie tylko dla SM Śródmieście, ale i dla innych podmiotów gospodarczych lub osób fizycznych wykorzystuje swoje biuro pod adresem ul. Wigury 15. Pytanie jest następujące – czy Syndyk wynajmuje biuro od SM Śródmieście i płaci za nie czynsz najmu dla prowadzenia swojej pracy dla innych podmiotów niż SM Śródmieście? Czy do obsługi biura w innych sprawach niż sprawy SM Śródmieście wykorzystywani są pracownicy SM Śródmieście – na przykład otwieranie przetargów, zbieranie ofert itp.?

      • Avatar
        I 20 kwietnia 2016 at 11:08
        4
        0

        Słuszna uwaga.

      • Avatar
        kawa 20 kwietnia 2016 at 14:09
        0
        7

        każdy Syndyk ma przecież swoje biuro ,tak jak słusznie Pan zauważył prowadzi różne upadłości.To robi to chyba w własnym biurze.?? U nas jest biuro Syndyka związane z naszą upadłością ,przecież my za to płacimy .Nie wyobrażam sobie .żeby mogło być inaczej.

        • Avatar
          Michał 21 kwietnia 2016 at 09:13
          3
          0

          Właśnie napisałem wyraźnie, że dla obsługi innych podmiotów podawany jest adres Wigury 15. Na przykład przy konkursie ofert przy sprzedaży nieruchomości innych podmiotów w upadłości.

        • Avatar
          kawa 21 kwietnia 2016 at 10:10
          1
          1

          Czy może Pan posłużyć się konkretnym przykładem ? Z całym szacunkiem dla pana wiedzy ,ale to są bardzo poważne sprawy.Może chociaż Pan napisze gdzie to sprawdzić .

        • Avatar
          Michał 21 kwietnia 2016 at 19:56
          5
          1

          Proszę. Fragment ogłoszenia.

          Syndyk Masy Upadłości U
          w upadłości likwidacyjnej z siedzibą w Łodzi ul. 6/12

          OGŁASZA KONKURS OFERT NA SPRZEDAŻ Z WOLNEJ RĘKI
          PRAWA WŁASNOŚCI NIERUCHOMOŚCI

          zabudowanej domem mieszkalnym w zabudowie szeregowej stanowiącej działkę gruntu oznaczoną numerem 242/11 o pow. 0,0182 ha, położonej w Łodzi przy ul. , obręb G-50, dla której Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi XVI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr LD1M, wraz z udziałem wynoszącym 1/29 (jedną dwudziestą dziewiątą) części dwóch działek gruntu oznaczonych numerami i o łącznej pow. 0,3219 ha, stanowiących drogę wewnętrzną, położonych w Łodzi przy ul. , obręb G-50, dla których Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi XVI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr ,

          za łączną cenę w kwocie nie niższej niż .000,00 zł
          ) brutto

          Oferty zgodne z regulaminem należy składać w zamkniętych kopertach z napisem ,,oferta zakupu nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy , obręb G-50″w biurze syndyka w Łodzi ul. Wigury 15 w terminie do dnia 05.05.2016r. do godziny 14.

          Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wpłata wadium w kwocie: .000 zł na rachunek bankowy Uo. o. w upadłości nr 07114011080000512803001001 do dnia 04.05.2016 r.

          Wadium wpłacone przez uczestnika, który wygrał konkurs zalicza się na poczet ceny sprzedaży; wadium wpłacone przez pozostałych uczestników podlega zwrotowi niezwłocznie po zakończeniu konkursu; wadium przepada na rzecz masy upadłości

          w razie uchylenia się bądź odstąpienia uczestnika, który wygrał konkurs, od zawarcia umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego, w terminie wyznaczonym przez syndyka.

          Syndykowi przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty, prawo uznania bez podawania przyczyny, że konkurs nie został rozstrzygnięty w tym również na etapie prowadzonych dodatkowych negocjacji oraz prawo unieważnienia całego konkursu w tym również na etapie prowadzonych dodatkowych negocjacji bez podawania przyczyn.

          Ze szczegółowym informacjami dotyczącymi konkursu ofert w tym z regulaminem konkursu ofert można zapoznać się w biurze syndyka w dni robocze w godzinach

          od 10.00 -14.00 lub tel. 42 2011825, 603250409.

    14. Avatar
      t.krzeszewski 17 kwietnia 2016 at 20:59
      11
      4

      1 Gdzie jest Rada Nadzorcza? Żyją jeszcze?
      2 Gdzie rozliczenie
      A ogrzewania
      B prądu po zmianach oświetlenia
      C czynszu po wprowadzeniu opłat za parkingi i korytarze?
      3 Kiedy przetarg na
      A obsługę wind
      B obsługę dozorcowska
      4 Kiedy wreszcie będziemy płacić nie ryczalt ale za konkretna naprawę
      A domofonu
      B usterek innego typu
      5 Kiedy przetarg na ochronę? Względnie rozliczenie skuteczności działań.

      I wreszcie:

      GDZIE JEST ADMIN – czy o działaniach organow spoldzielni musimy dyskutować pod jakimiś innymi tematami???

      • Avatar
        kawa 17 kwietnia 2016 at 23:27
        1
        1

        O jakiej ochronie Ty mówisz.Jest jakaś ochrona ?

        • Avatar
          t.krzeszewski 18 kwietnia 2016 at 03:29
          4
          2

          13 zeta płacimy przecież miesięcznie. Wątpię by działała jak coś się dzieje ale takowa posiadamy.

        • Avatar
          MIKA 24 kwietnia 2016 at 16:23
          0
          0

          Wiem wiele byłem pracownikiem – spotkanie osobiste ok.!!Podaj e-mai apotem dojdziemy z do porozumienia.

        • Avatar
          kawa 25 kwietnia 2016 at 22:40
          0
          0

          Jak wiesz wiele to napisz ,jak widzisz my tu na tej stronie piszemy.Nie ma się czego bać.Praca jak praca ,ktoś musiał ją wykonać,a wiedza to podstawa.

    15. Avatar
      I 16 kwietnia 2016 at 20:59
      8
      3

      Witam, jednak Syndyk ma tylko jedna metodę na zbieranie kasy, tak jak mówiłam, tym razem w Widzewie podniósł stawkę razy 3 za wynajem nawierzchni, i tym dobija ćwiczących młodzików, czy „kawa ” uważa, że podnoszeniem czynszu na czy się da jest normlne? Czytaj dziennik łódzki.
      Syndyk jak wywalił stawki u Nas w Spółdzileni za reklamy to ludzie pozdejmowali je i nie ma nic z tego, a gdyby dał normalne stawki to zawsze by coś zebrał, ot polityka zachłanności, wywalę stawkę i nie będzie nic.

      • Avatar
        kawa 17 kwietnia 2016 at 00:55
        10
        0

        Masz rację „I” syndyk bezlitośnie zbiera kasę. Mało wiem o cenach w reklamie ,ale doszły mnie słuchy ,że stawki są przesadzone. W wyniku czego syndyk sam wiesza swoje reklamy na naszych częściach wspólnych.Swoją drogą ,ciekawe jak to jest rozliczane?I żeby było jasne .Nie popieram działań syndyka ,ponieważ są dla mnie bardzo nieczytelne.Syndyk realizuje nie tylko obowiązki wynikające z prawa upadłościowego i dążenie do zaspokojenia wierzycieli w najwyższym stopniu,ale jednocześnie powinien zarządzać spółdzielnią tak,aby członkowie i mieszkańcy mogli korzystać ze swoich lokali.Generalnie rzecz ujmując robi to , jednak ,moim zdaniem po drodze nas lekceważąc.A czy Rada Nadzorcza nas nie lekceważy? też to robi.Czy nie powinna zwoływać zebrań wszystkich członków i informować nas o bieżącej sytuacji.Ilu członków przyjdzie na zebranie 50-60? Są członkowie ,którzy interesują się życiem spółdzielni i należy ich uszanować . To tak niewiele kosztuje.

        • Avatar
          I 17 kwietnia 2016 at 13:17
          9
          2

          Robi sie to samo co poprzednio, w piatek na zebranie przedstawicieli też nie chciano wpuścić członków Spółdzileni jako obserwatorów. Tak samo było za prezesa jak nie wpuszczał w Arturówku. Była nawet policja w obstawie chyba Rady nadzorczej, bo niby kogo innego, w koncu weszli, ale kto nadal tym kieruje?
          Teraz mamy dccydować o dalsych losach garażu…czy sprzedać na czy zależy Syndykowi i Wierzycielom, a może lepiej wynajmować i spłacać dług z dochodu co się nie spodoba Syndykowi i reszcie, bo kasa będzie kapać po mału a tak wezmą kaskę odrazu.

        • Avatar
          Mieszkaniec 18 kwietnia 2016 at 14:58
          1
          1

          Przy obecnych cenach sprzedać

    16. Avatar
      kawa 15 kwietnia 2016 at 13:26
      3
      6

      Nie jestem po stronie Syndyka ,ale sami się prosiliśmy o niego.A jak już przyszedł to trzeba mu zapłacić.Jak na zebraniach będzie taka licha frekwencja to przyjdzie drugi raz.Trzeba pilnować swoich pieniędzy , bo to niekiedy jedyny majątek jaki posiadamy.

      • Avatar
        I. 15 kwietnia 2016 at 15:04
        12
        3

        Właśnie dlatego chcieliśmy normalnego Syndyka co ureguluje sprawy, ale niestety on nim nie jest, jest to „pazer” tak o nim mówią nawet jego koledzy po fachu,nawet w pracy trzeba być człowiekiem dla człowieka. Nie zawsze pieniądze są najważniejsze w jego przypadku tak jest i mam nadzieje, że kiedyś się na tym przejedzie, trafi na takiego jak on, szczególnie jak już bedzie w podeszłym wieku na emeryturze i jego wpływy nie będą miały mocy. A młode roszczeniowe pokolenie niech mu pokaże co potrafi. Niestety jaki jesteś tyle do Ciebie wraca. Tylko jak jesteś młody to nie zdajesz sobie z tego sprawy a potem nagle ubolewanie nad swoją dolą.
        Dzisiaj jest zebranie przedstawicieli ciekawe czy będziesz?

        • Avatar
          Pankracy 15 kwietnia 2016 at 18:05
          2
          3

          Niestety z uwagi na przepisy przeciw pożarowe liczba miejsc na Zebraniu Przedstawicieli ściśle ograniczona do 54 osób. Mam nadzieje że ktoś z obecnych znajdzie jutro czas na krótką relacje.

        • Avatar
          kawa 17 kwietnia 2016 at 17:48
          3
          0

          Syndyk prowadzi swoją działalność gospodarczą ,to jak można zakładać ,że pieniądze nie są najważniejsze .Pokaż mi Syndyka altruistę.Każdy jest taki sam.

    17. Avatar
      I. 12 kwietnia 2016 at 15:41
      1
      3

      Syndyk ma odejść w czerwcu, z jakiego powodu, układ już klepnięty????

      • Avatar
        kawa 17 kwietnia 2016 at 23:22
        1
        0

        tak akurat ,syndyk odejdzie w czerwcu,ale chyba przyszłego roku.

    18. Avatar
      I. 12 kwietnia 2016 at 15:40
      12
      2

      Witam, my z Piotrkowskiej 235/241 nie wyrażamy zgody na absurdy!!! Proszę ADM o przekopiowanie tego na oddzielny temat.
      Co w innych blokach na temat Krat?

      „Łódź, 11 kwietnia 2016 r.
      Mieszkańcy Bloku
      Spółdzielni Mieszkaniowej „Śródmieście”
      ul. Piotrkowska 235/241

      Adres do korespondencji:
      Stowarzyszenie Piotrkowska
      ul. Piotrkowska 235/241
      Łódź 90-456

      Sąd Gospodarczy dla Łodzi-Śródmieścia
      w Łodzi, Sąd Gospodarczy, XIV Wydział
      Gospodarczy dla spraw Upadłościowych i Naprawczych
      Sędzia Komisarz
      Agnieszka Bujnowicz-Tomaszewska

      dotyczy: sygn. Akt XIV GU 83/14

      Skarga na działania Syndyka Dariusza Jędrzejewskiego

      My niżej podpisani pragniemy poinformować Sędzię komisarz Agnieszkę Bujanowicz-Tomaszewską o prowadzonych działaniach syndyka Dariusza Jędrzejewskiego w stosunku do mieszkańców bloku przy ul. Piotrkowskiej 235/241.

      Syndyk w gablocie na klatce schodowej powiesił informację o wprowadzeniu dodatkowych opłat za dojście do mieszkań z korytarza, co jest niedopuszczalną formą poinformowania, ponieważ nie ma ona żadnej mocy prawnej przez brak obowiązku czytania informacji w gablotach, przez co jest nieskutecznie doręczona.

      Zadziwiający jest również pomysł wprowadzenia dodatkowych opłat. Zainstalowane kraty są już od ponad 35 lat i w tym czasie nikt z organów Spółdzielni nie zgłaszał żadnych zastrzeżeń do takiego sposobu użytkowania korytarzy, nadmieniamy, że zgodę na zamontowanie krat wydał poprzednik prezesa K. Diducha, prezes Tadeusz Witkowski,który to jako pierwszy miał zamontowaną kratę. Rozwiązanie to zastosowano ze względu na włamania jakie miały miejsce do naszych mieszkań i komórek.

      Zdemontowanie kraty nie da Syndykowi żadnej dodatkowej wartości ekonomicznej, natomiast zmniejszy poziom bezpieczeństwa, przez co to działanie jest niezrozumiałym.

      Zamontowanie kraty zapewnia większe bezpieczeństwo, jest to taki sam element ochrony jak zamontowany na dole klatki schodowej domofon, szczególnie dotyczy to osób starszych, które dzięki dodatkowej ażurowej kracie mają zapewniona bezpieczną odległość ok.1 m od osób pukających do drzwi, zlikwidowanie kraty naraża je na bezpośredni kontakt z osobami trzecimi stojącymi bezpośrednio pod drzwiami.
      Korytarze są utrzymywane w czystości przez Nas samych, nigdy gospodarz domu obecny ani poprzedni nie sprzątał tej powierzchni. Spółdzielnia nie ponosiła i nie ponosi kosztów związanych z zakupem środków czystości do ich sprzątania – ponosili je użytkownicy. Również nie mamy w stosunku do Spółdzielni żadnych roszczeń jeśli chodzi o zwrot kosztów jakie sami płacimy za utrzymanie korytarzyków, malowanie, remontowanie. Z takiego stanu rzeczy jest zadowolony gospodarz domu, który ma mniej powierzchni do sprzątania, co za tym idzie również Syndyk powinien widzieć korzyść, gdyż ma niższe koszty utrzymania części wspólnych.

      Na załączonych zdjęciach prezentowane są kraty z klatki pierwszej z 12-tu pięter, tylko dwa korytarzyki nie posiadają krat. Korytarze zagrodzone dotyczą 22 krat w tym 44 mieszkań i 44 komórek lokatorskich na 48 mieszkań z korytarzykiem w klatce pierwszej, w klatce drugiej jest podobna sytuacja, zatem ponad 90% mieszkań i komórek jest dodatkowo zabezpieczonych kratą przed włamaniem.

      Niezrozumiałym jest również z logicznego punktu widzenia wprowadzenie przez Syndyka dodatkowej opłaty ponieważ staje się ona podwójną opłatą za tą część korytarza, gdyż w kosztach eksploatacji budynku płacimy już za utrzymywanie powierzchni wspólnych czyli również tego korytarza.

      Trzeba podkreślić, że zajmowane korytarze nie są przeznaczone na indywidualne interesy mieszkańców zajmujących korytarz, gdyż korytarz jest droga konieczną dojścia do mieszkań i komórek, nie istnieje możliwość zagospodarowania go w inny sposób, twierdzenie syndyka że zajmujemy korytarz w innych celach jest bezpodstawne co widać na załączonych zdjęciach.

      Absurdalnym wydaje się w naświetlonej sytuacji fakt, że Syndyk w 2015 r. zarządził wymianę zamków w kratach na zatrzaskowe motywując swoją decyzję, zaleceniami straży pożarnej co do przepisów przeciwpożarowych.
      Wszyscy posiadacze krat zastosowali się do zaleceń i na własny koszt przerobili zamki oraz zamontowali siatkę na kraty aby uniemożliwić z zewnątrz otworzenie kraty.
      W piśmie do posiadaczy krat Syndyk zaakceptował taki stan rzeczy i nie było mowy o kosztach najmu korytarza wspólnego opłaconego już w kosztach eksploatacji budynku (załącznik pisma do jednego z mieszkańców posiadającego kratę).
      Syndyk naraził posiadaczy krat na koszty adaptacji krat ok. 200 zł, a teraz szantażuje ich zdjęciem krat w przypadku gdy nie podpiszą z nim umowy najmu korytarza.

      Również Syndyka straż pożarna zobligowała do założenie drzwi przeciwpożarowych pomiędzy klatką schodowa a korytarzami.
      Syndyk od dwóch lat nie zrealizował ani jednej zabudowy, nawet nie jest w stanie założyć drzwi na piętrach gdzie ich w ogóle nie ma (piętro 1, 2, 4, 5, załącznik w postaci zdjęć).
      Natomiast Syndyk hojną ręką wymienił drzwi domofonowe z dobrych na nowsze, jak również wymienił nie używane drzwi do klatki schodowej z dobrych na nowsze.
      Niezrozumiałe działania dotyczące gospodarności i wiedzy o zarządzaniu nieruchomościami dają się zauważyć w wymienionych na przykładzie tylko jednego bloku a zastanawiające jest ja wygląda to w skali tak dużej spółdzielni. Syndyk jest zarządcą powołanym przez Sąd i nie ma prawa pozbawiać Spółdzielców swojej własności. Zdumiewający jest fakt że, Syndyk woli zajmować się tematami zastępczymi, aby odwrócić uwagę Spółdzielców od strategicznych dla Spółdzielni decyzji.

      Zważywszy na fakt, że Syndyk wyznacza nawet terminy demontażu krat prosimy o potraktowanie niniejszej Skargi jako pilnej i poinformowania nas o podjętych działaniach.

      Z poważaniem,”

      Niżej podpisali czyli podpisy ok.40 osób

      • Avatar
        kawa 12 kwietnia 2016 at 19:34
        6
        1

        Ta sprawa dotyczy wielu budynków ,w których powierzchnie wspólne są zabudowane w taki jak Wasz sposób/kraty/ lub inny.Syndyk szuka pieniędzy na spłatę długu p.Diducha i Rady ,ale to nie spółdzielnia pokrywa koszty związane z częściami wspólnymi tylko my lokatorzy,a nam nie jest spieszno spłacać cudze długi.To bardzo dobrze ,że Syndyk odchodzi ,a wraz z nim jego pracownicy.Będą wolne miejsca pracy ,przynajmniej połowa miejsc , bo zatrudnienie jest zbyt duże.

        • Avatar
          t.krzeszewski 13 kwietnia 2016 at 14:28
          6
          2

          Larry to dokładnie to samo co parkingi. Wyłudzenia niezależnych kwot poprzez podwójne opłaty.

      • Avatar
        Pankracy 13 kwietnia 2016 at 15:39
        1
        2

        Warto tu dołączyć cennik BandytySyndyka:
        Zagrodzenie korytarza kratą: 4,49zł/m2
        Zabudowa korytarza do mieszkania: 10,46zł/m2
        Zajęcie korytarza na pomieszczenie gospodarcze / Zabudowa korytarza do dwóch pomieszczeń: 7,38zł/m2
        Zajęcie powierzchni w piwnicach i piętrach technicznych: 6,77zł/m2

        • Avatar
          kawa 13 kwietnia 2016 at 22:12
          7
          0

          Skoro Syndyk reguluje wszystkie sprawy ,to teraz pozostaje tylko rozliczyć zaliczki na ciepło za rok 2014 i 2015.Mamy nadzieję ,że Rada Nadzorcza podejmie stosowną uchwałę również w tej sprawie .

        • Avatar
          kawa 13 kwietnia 2016 at 22:20
          2
          3

          To dobrze ,że jest już ustalona stawka za te zajmowane powierzchnie.Jak zsumują to wyjdzie niezła sumka na blok ,która zmniejszy nam stawkę za eksploatację.Przecież opłaty za wspólną energię tez są mniejsze ,bo zamontowano ledy .To kolejna sumka ,która zmniejsza nam opłaty.

        • Avatar
          t.krzeszewski 14 kwietnia 2016 at 10:26
          3
          2

          Tak zmniejszy, jak zmniejszyła wprowadzona opłata za parkingi. Czyli o równe 0,00.

        • Avatar
          Andrzej 14 kwietnia 2016 at 10:45
          9
          2

          Oświetlenie ledowe było montowane z naszego funduszu remontowego. A jak myślicie gdzie pójdą pieniądze za oszczędności z zużycia prądu ? My na tym na pewno nie skorzystamy finansowo bo czynszu za eksploatacje nam nie zmniejszą. Złodziejstwo i to w białych rękawiczkach.

        • Avatar
          kawa 14 kwietnia 2016 at 13:20
          4
          0

          Rada Nadzorcza została powołana przez członków spółdzielni.Zadaniem Rady jest między innymi dbanie o interes członków spółdz.Rada Nadzorcza,a ściślej Komisja d/s GZM ma obowiązek pilnować kosztów i wpływów .Jeżeli się okaże ,że wpływy są większe niż koszty ,to już w następnym miesiącu powinna podjąć uchwałę o zmianie wysokości stawki.Wiadomo jednak,że Syndyk utrudnia wgląd w dokumenty ,to są inne możliwości i powinny być wykorzystane.Syndyk nie ma prawa przeznaczać nadwyżki z naszych opłat na spłatę zobowiązań.Jeżeli już ,to wyłącznie z prowadzonej działalności gospodarczej.

        • Avatar
          Andrzej 14 kwietnia 2016 at 15:21
          13
          3

          Przecież ta Rada Nadzorcza jest służalcza wobec Syndyka i mu nie podskoczy. Zachowują się podobnie jak poprzednia RN była tylko do klepania wszystkiego co wymyślił prezio. Siedzą cicho na d….bo przecież mają dobrą fuchę.

          Teraz czekam na łapki w duł i zobaczymy ilu ” przedstawicieli ” tutaj zagląda.

        • Avatar
          I. 15 kwietnia 2016 at 11:50
          5
          2

          „Kawa” to chyba nastepny naiwniak co jeszcze wierzy w cuda, pięknie pisze jak powinno być tylko jest inaczej.
          Rada Nadzorcza właśnie Nas umoczyła w upadłość układową, Syndyk postawił na swoim i chodzi dumnym krokiem po Spółdzielni czeka na wypłatę wynagrodzenia.

        • Avatar
          Andrzej 15 kwietnia 2016 at 12:01
          7
          2

          Może dzięki układowi Syndyk będzie mógł liczyć na dodatkowe „podziękowania” od wierzycieli bo robił wszystko aby im zrobić dobrze.

        • Avatar
          I. 14 kwietnia 2016 at 13:00
          3
          4

          Więc Twoim zdaniem musimy od Syndyka wynająć balkon, gdyż on jest częścią wspólną budynku i płacimy za niego w kosztach eksploatacji, a korzysta tylko 1 posiadacz mieszkania. Wszyscy powinni korzystać ze wszystkich balkonów. Rozumując dalej jak nie wynajmiemy balkonu od Syndyka to Syndyk wynajmie firme co go zdemontuje na Nasz koszt,a Syndyk dla zysku balustradę odda na złom. ITD…. ABSURD! Syndyk nie ma takich kompetencji aby demontować i Nas obciążać kosztami, musi wykazać ku temu przepisy pozwalające mu na to. Troche chłop się zagalopawał!!!

        • Avatar
          kawa 14 kwietnia 2016 at 13:26
          1
          1

          Z tym balkonem to przesada.Kto tu mówi o demontażu.Balkon nie jest częścią wspólną.

        • Avatar
          I. 15 kwietnia 2016 at 11:53
          2
          4

          A niby czym jest balkon? Absurd pogania absurd jak dostaniesz opłatę za balkon to inaczej będziesz piać.
          Korytarz do mieszkań jest moją własnością chyba nie???, nawet go do mieszkania nie dołącze, bo sąsiad nie wejdzie do swojego mieszkania i schowka. Wysłałam do Admina zdjęcia aby dodał dla dobrego zrozumienia sprawy, ale chyba Admin też już po stronie Syndyka.

        • Avatar
          kawa 15 kwietnia 2016 at 13:18
          2
          1

          To jakiś głupi żart z opłatą za balkon ?Nie wprowadzaj ludzi w błąd.Korytarz do mieszkań jest współwłasnością Twoją ,sąsiadów i
          spółdzielni .Ot wszystko.

        • Avatar
          I. 15 kwietnia 2016 at 15:19
          4
          4

          Jeśli twierdzisz, że balkon nie jest wspólny to kto płaci za jego utrzymanie ty sama czy wszyscy nawet Ci co nie maja balkonu, u nas są mieszkania co nie mają balkonów a płacą tyle samo, czyli powinni mieć niższy czynsz, bo nie mają balkonu.
          A za korytarze to płacimy w opłatach eksploatacyjnych,tak jak za schody, piwnice, strychy itd. to mamy jeszcze raz płacić?
          Syndyk nie umie znależć najemców na powierzchnie wolne więc szuka kasy u tych co już mieszkają po najniższej lini oporu.

        • Avatar
          kawa 15 kwietnia 2016 at 16:15
          1
          2

          Balkon jest częścią twojego mieszkania.Niektórzy go mają ,a niektórzy nie mają.Można było wybrać mieszkanie z balkonem ,albo bez.A nie teraz w „czambuł” wszystko i wszystkich potępiać.Jest jak jest ,inaczej nie będzie póki jest Syndyk.Trzeba było protestować i pilnować Diducha 10 lat temu .Teraz mamy to co mamy.Czy to ważne ,kto Syndyka lubi ,a kto nie lubi.Własne ego „wybiela „się atakiem skierowanym wobec innych.Cokolwiek dajesz innym ,dajesz sobie…

    19. Avatar
      I. 7 kwietnia 2016 at 11:24
      9
      3

      Syndyk ma działać w zakresie prawa które go obowiązuje tak jak i Nas, więc każdy może uzyskać taką informację wystarczy napisać pismo, ja tylko nie rozumię dlaczego nikt nie chodzi i nie pyta. Na dyżury rady nadzorczej też nikt nie chodzi, więc miejmy pretensje do siebie, że nie wiemy o tych sprawach. Nad Syndykiem jescze jest Sędzia Komisarz więc jak Syndyk odmawia to piszemy do Sędzi Komisarz.

      • Avatar
        t.krzeszewski 11 kwietnia 2016 at 11:21
        8
        2

        Jesteś wielkim optymistą/tką. W sprawie parkingów pytałem syndyka pisemnie w miesiącach – luty, marzec, maj, czerwiec, lipiec. Dostałem odpowiedź raz. W odpowiedzi informację, że sprawa jest skomplikowana i wymaga dłuższego czasu na odpowiedź. Pytałem też osobiście podczas spotkania syndyka z mieszkańcami. Odpowiedź syndyka – nie odpowiem i już. Bo nie. :)

        Dlatego należy dążyć do likwidacji spółdzielni za wszelką cenę.

        Inny przykład dlaczego należy zlikwidować spółdzielnię: Wymiana domofonów miała nastąpić w kwietniu/maju. Później była w planach w lipcu. We wrześniu pani administrator obiecywała, że będzie już za chwileczkę. W grudniu twierdziła, że w pierwszym kwartale 2016 roku. Mamy kwiecień. I nic. A za domofony płacimy co miesiąc. Za co, pytam się? No za co?

    20. Avatar
      mewa 4 kwietnia 2016 at 11:36
      21
      5

      Dlaczego tak na siłę dążycie do upadłości układowej, wynika to z tego co tu napisane.
      Naprawdę zależy Wam aby oddawać i zaspakajać wierzycieli co kręcili interesy z prezesem.
      W ten sposób nigdy się nie uwolnimy od długu, niech zaspokoją się tym co zostało i koniec Spółdzielni utrzymującej darmozjadów.
      Oddajmy dług ZUS, Dalki, Wodociągą a prywata i jej „spółki” niech spadają.

      • Avatar
        t.krzeszewski 5 kwietnia 2016 at 16:03
        12
        4

        Też uważam, że to zła droga. Likwidacja byłaby zdecydowanie lepszym rozwiązaniem. Przynajmniej dlatego, że pozbylibyśmy się naszej kochanej administracji. A tak skończy się tym, że za układ będą płacić ci, którzy najpóźniej wyodrębnią się, czyli ci, których w konia zrobił syndyk oraz Diduch (brak własności gruntów, wpisy na hipotekach, wirtualne powierzchnie). Reszta będzie się cieszyć :)

        • Avatar
          I. 6 kwietnia 2016 at 15:22
          13
          4

          Popieram,tylko likwidacja, teraz nawet na duzym osiedlu Radogoszczu trzy bloki chcą wspólnoty aby nie płacić za administrację , choć tam Spółdzielnia dobrze działa i wszystko zadbane za mieszkanie 3 pok. 53m, płacą 350zł/m, nawet solary mają na dachu., a tu u nas Syndyk jak na razie niczym nadzwyczaj się nie wykazł i jakaś cisza, nawet cicho na tym forum, admin też mało aktywny, chyba już przegraliśmy i zrobią nam układ, szkoda gadać jak ludzie wierzą w cuda ze układ nas uratuje.

        • Avatar
          Andrzej 6 kwietnia 2016 at 20:49
          7
          3

          Ostatni gasi światło….

        • Avatar
          kawa 6 kwietnia 2016 at 22:08
          8
          0

          Z tą administracją to popieram .Bloków ubyło ,a pracowników jak za dawnych lat. Ciekawe jakie są koszty pracownicze za rok 2015 w stosunku do lat ubiegłych i ilu pracowników zatrudnionych jest w spółdzielni obecnie ,a ilu było w latach poprzednich ?

        • Avatar
          t.krzeszewski 7 kwietnia 2016 at 06:28
          8
          3

          Spokojnie, tego się nie dowiesz. Syndyk odpowie, że nie ma ochoty udzielić Ci tych informacji. I co mu zrobisz? Rada Nadzorcza to kolejna z wielu, która mało interesuje się tym co się dzieje a właściwie tym co się nie dzieje. Bo jak już ktoś napisal – w zasadzie nie zmieniło się nic. A jeśli już to na gorsze, bo Diduch przynajmniej udawal zainteresowanie.

        • Avatar
          kawa 7 kwietnia 2016 at 09:04
          9
          3

          Informacja o stanie zatrudnienia w spółdzielni ,kosztach pracowników oraz sposobu rozliczenia z mieszkańcami zaliczek za centralne ogrzewanie za rok 2015 to nie „widzimisie” syndyka ,to prawo.Jak puścimy pismo w obieg po wszystkich blokach to będzie musiał odpowiedzieć .Nie zamierzam spłacać długów Diducha i jego Rady Nadzorczej z moich zaliczek na ciepło .

    Zapisz się do naszego newslettera

    Na skróty

    • NOWE SM ŚRÓDMIEŚCIE
    • KOMUNIKATY SYNDYKA
    • UCHWAŁY RN
    • PORADY, PRAWO

    Najnowsze wpisy

    • SM pilnie poszukuje osoby do pracy w Dziale Księgowości – ogłoszenie 12 lutego 2020
    • Informacja o działaniach Zarządu i Rady Nadzorczej 12 sierpnia 2019
    • Regulamin dodawania komentarzy na naszej stronie 15 lipca 2019
    • Komunikat Rady Nadzorczej i Zarządu 9 lipca 2019
    • Walne, jakiego jeszcze nie było 2 lipca 2019

    mySrodmiescie -strona mieszkańców – Spółdzielnia Mieszkaniowa Śródmieście Łódź

    Jesteśmy grupą mieszkańców, którzy z niepokojem patrzą, jak nasze osiedle popada w ruinę. Tę finansową, tę techniczną i tę dotycząca sąsiedzkiego współżycia. Tu mieszkamy, wychowujemy dzieci, wychodzimy na spacery… Chcemy się czuć bezpiecznie, nie martwiąc się, czy ktoś nam odetnie dopływ ciepłej wody, energię elektryczną, zabroni parkować bo oto nasz dotychczas parking stał się własnością prywatną z pozwoleniami na dowolną budowę.

    tagi

    akademik akcje Dalkia dokumenty dziennik łódzki Enea informacje komentarze komornik komunikaty KRS Krzysztof D. ludzie listy piszą media informują Na wesoło NOWE SM ŚRÓDMIEŚCIE parking Wigury 15 PGE Piotrkowska 204/210 piotrkowska235 pisma Porady Prawo prezydent miasta Radio Łódź regulaminy sm śródmieście spotkania z mieszkańcami sprawy w sądzie statut syndyk temidaContraSM toya tv TVN24 tvp lodz uchwały nowej SM upadłość Urząd Miasta uwłaszczenie Video wspólnota Zebranie przedstawicieli ZURT ZWiK Łódź
    Wszelkie prawa zastrzeżone 2014- mysrodmiescie.pl